آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی

  • کد خبر: ۲۲۷۶۱۱
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی
سرمربی برزیلی همچنان منتظر اوکی نهایی است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس تقریبا یک ماهی است که در رسانه مدام از تمدید قرارداد اوسمار، سرمربی برزیلی‌اش، حرف می‌زند اما در عمل شاهد اتفاقی خاصی از سوی مدیریت این باشگاه نیستیم.

جالب اینکه اوسمار برنامه خود برای فصل بعد را مدت ها قبل آماده کرده و در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس هم قرار داده اما همچنان بلاتکیف است.

مسئله ای که او را نگران کرده و به این خاطر ممکن است به هر پیشنهادی نیز پاسخ مثبت دهد. او در مدت حضورش در پرسپولیس متوجه شده که خیلی نباید روی مصاحبه ها و وعده های درویش حساب کند و از این رو هیچ اطمینانی بابت اینکه در پرسپولیس خواهد ماند ندارد. حتی اگر او موفق شود  این تیم را قهرمان لیگ کند.

در این زمینه با خبر شدیم که درویش تا پایان فصل این وضعیت را ادامه خواهد داد و بعد از آن با کمک مشاورانش در مورد آینده اوسمار در تیمش تصمیم گیری خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->